Information om mig själv!

Hej på er alla läsare! 
Detta är för er som är nyfikna på vem jag är i verklighetem bakom sso
Jag är en smått galen brud som har djur och sport som intresse,
Jag bor i en liten by i norra skåne och är snart 27 år gammal,jag bor tillsammans med mina fyra katter (Johnny,Smulan,Fräs och Skrollan) samt min dvärghamster Bangura (döpt efter en fotbollsspelare).

Jag är utbildad barn och djurskötare men är även ungdomsledare.
Ursprungligen kommer min familj från Stockholm men nu sedan två år tillbaka så bor jag i skåne,
Flytten förändrade mitt liv och jag har aldrig mått bättre.

Här har ni några bilder på mig:)


 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt söta namn:


E-MAIL: (publiceras ej)

Your blog/site:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Lena heter jag och är 27 år gammal
Detta är mina spel karaktärer!!
Server 1 "Airstar":
Lena Crazystreet
Lena Shortheart
Server 2 "Marshmallow Cloud":
Freja Queenlord
Julia Northbaker


Jojz.blogg.se
RSS 2.0