Hästön

Den efterlängtade hästön kommer på onsdags uppdateringen den 5/2
Alltså mindre en en vecka tills dess :) 

Tänk er att hästarna får åka iväg på "bete" och ha semester medans vi kan köpa fler hästar :P 
Jag kommer vänta med att köpa hästar på ett tag för det e lite mycket med 15 hästar just nu..
Två konton med så många hästar så man hinner ju inte riktigt med allt annat men mina äldsta hästar kommer få åka på semester medans de andra ska levlas. just nu e det 9 hästar som skall levlas. 

Jag hoppas verkligen att vi kommer kunna befinna oss på hästön,
eftersom man måste se till dem även då dem är på bete och varje dag..
Och förhoppningsvis kan vi rida där oxå :P


Jag redigerade en liten bild

 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt söta namn:


E-MAIL: (publiceras ej)

Your blog/site:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Lena heter jag och är 27 år gammal
Detta är mina spel karaktärer!!
Server 1 "Airstar":
Lena Crazystreet
Lena Shortheart
Server 2 "Marshmallow Cloud":
Freja Queenlord
Julia Northbaker


Jojz.blogg.se
RSS 2.0