Trist!!!

Det är mycke snack om tjaffs/bråk i chatten på båda servrarna,
Jag som spelar på båda numera kan säga direkt att det är värre på server 2.
Sedan är det allt detta med anklagan om att man fuskar osv var och varannan dag
efter championat, Karaktärs leveln och på banorna.
Samt så är det ett himla snack angående de äldre spelarna...

Seriöst ge er.. 
Så småning om kommer ni få bra tider eller vinna ett championat. 
Ju oftare ni kör banorna/championaten destu bättre blir ni.
Och ni kommer högre upp i leveln om ni bygger upp ryktet varje dag och gör dem blåa (Dagliga sysslorna)
Samt gör era gula uppdrag.

Men allt detta i den globala och säg chatten är skrämmande, 
Vissa är ju värre en andra. 
Visst vissa skriver med caps när någon är arg.
Men finns andra som skriver med caps för att dem deltagit i en tävling och förlorade man som exempel så var dem tvungna att skriva med caps i en vecka.
Men som sagt mycket tjaffs och dumt ordval är det.
Vilket jag tycker ni ska sluta med och anklaga ingen heller.
Åter igen så har du/ni ingen aning om vem som sitter på andra sidan dator skärmen och vissa är känsligare en andra samt tar åt sig på olika sätt.

Angående åldern så som jag skrivit om tidigare. 
Bara för att vi äldre spelarna över 18 år så behöver det inte betyda att man inte har ett liv och jag vet inte allt vad ni skriver och säger om dem äldre spelarna. 
Det är ett spel för alla så lägg ner nu. 





Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt söta namn:


E-MAIL: (publiceras ej)

Your blog/site:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Lena heter jag och är 27 år gammal
Detta är mina spel karaktärer!!
Server 1 "Airstar":
Lena Crazystreet
Lena Shortheart
Server 2 "Marshmallow Cloud":
Freja Queenlord
Julia Northbaker


Jojz.blogg.se
RSS 2.0