Trista uppdateringar!!!

Efter alla små uppdateringar så börjar man mer eller mindre trötta på att göra alla de dagliga..
När kom det något roligt uppdrag, Jag kommer inte ens ihåg det...
Det är ju roligare med de längre uppdragen som håller varje dag ett tag.
Istället för de få gula uppdragen som blir klar efter en eller två dagar...
SÅ TRIST....

Jag vet ett flertal människor som tröttnat och tagit uppehåll pga att det aldrig kommer några roliga uppdateringar...
Seriöst alltså. 
Varför ska det vara små uppdateringar varje jävla vecka?
Samma sak med HÄSTÖN- visst vi kan skicka iväg hästarna på semester, men varför inte bara fixa en hage vid varje hemstall som bara vi till hästägare ser?
Vad kom det till för nytta, visst vi kan köpa fler hästar men vi får ju inte tillgång till att besöka våra hästar ens....

Jag har typ fem konton varav två är life...
Eftersom jag skapar en såfort det står still i uppdateringarna...
Så nu får ni börja göra det lite roligare för oss.
Att göra samma banor dag ut och dag in samt alla dagliga som inte ger någonting länge...
Vi som är i lev 14/15 tröttnar ännu mera för allt står still...

 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt söta namn:


E-MAIL: (publiceras ej)

Your blog/site:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Lena heter jag och är 27 år gammal
Detta är mina spel karaktärer!!
Server 1 "Airstar":
Lena Crazystreet
Lena Shortheart
Server 2 "Marshmallow Cloud":
Freja Queenlord
Julia Northbaker


Jojz.blogg.se
RSS 2.0