Hejj hopp:)

Om några dagar åker jag på semester
och är borta i nästan två veckor. 
Jag har inte bestämt mig om jag ska ha datorn med mig. 
Men stallskötaren är fixad på ena kontot men ska fixa det på andra oxå:) 

Jag,tussen och helena och bytt konton i två dagar
för att hjälpa varandra med banorna:) 
Roligt roligt att rida någons annan häst för omväxlingsskull:O

Alltså blir det såhär
eller bara den enkla

Helt underbart att kunna hjälpa sina favorit brudar:) 
Glitter Dragons Fellowship Bitches är vad vi är:P

Och såklart blir det så här när vi är klara

Nä nu ska jag sova så jag kan vakna tidigt och göra allt som jag ska...
Packa väskan gör jag nog på onsdag under uppdateringen.
Men på torsdag morgon åker jag :)

 
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt söta namn:


E-MAIL: (publiceras ej)

Your blog/site:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Lena heter jag och är 27 år gammal
Detta är mina spel karaktärer!!
Server 1 "Airstar":
Lena Crazystreet
Lena Shortheart
Server 2 "Marshmallow Cloud":
Freja Queenlord
Julia Northbaker


Jojz.blogg.se
RSS 2.0