Jaha i morgon är det dags!!!

Jaha i morgon är det åter dags för veckans uppdatering:) 
Vad tror ni att det kommer handla om?

Min teori är att det kommer handla någonting om familjen Jansson på paddockön:)
Men jag hoppas verkligen det har någonting med "Wolf hell in" som förhoppningsvis leder oss till drew:) 
För nu har vi väntat tillräckligt länge med att få flytta dit,
så nu är det väl ändå dags?

Har du/ni någon teori om vad veckans uppdatering kommer handla om?
Eller vad vill ni helst att det ska komma för uppdatering?
Kommentera gärna och skriv vad ni tror kommer hända:P 

Puss och kram på er <3<3<3
Kärlek åt er
 



Kommentarer
Postat av: Rosalie Northside

Jag skulle gissa på någon slags funktion. ^^ Hoppas på det också, alltid skoj med nya funktioner :D

Svar: Det har du rätt i.Men det e mycket nytt över allt så man vet inte inte riktigt vad uppdateringen ska bli:S
Men nu när jag hittat mera så tror jag mer att det kommer ske nytt i fiskebyn eller i fort pinta. Men jag hoppas verkligen vi får tillgång till drew snart :)
Lena Crazystreet

2014-03-11 @ 20:07:24
URL: http://rosalienorthside.blogg.se

Kommentera Här:

Ditt söta namn:


E-MAIL: (publiceras ej)

Your blog/site:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Lena heter jag och är 27 år gammal
Detta är mina spel karaktärer!!
Server 1 "Airstar":
Lena Crazystreet
Lena Shortheart
Server 2 "Marshmallow Cloud":
Freja Queenlord
Julia Northbaker


Jojz.blogg.se
RSS 2.0