Nu är det inte många hästar kvar att levla!

Freja har två hästar kvar att levla:) 

"Sky"

"Angel"

-----------------------------------------------------

Lena har dock lite flera:) 

"Love"

"Baby"

"Lion"

"Crazy"

"Prince"

"Queen"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dem flesta går fort att levla med förutom två som är i lev 14.
Men jag ska hämpa upp alla till level 14 och det blir nog inge mer köp av häst fören alla är i lev 15.
Om jag inte köper tränare från level 14 vill säga men det har bara hänt två gånger.
Hmm Eftersom det är 36 banor nu så kmr det snart gå ännu fortare att levla alla :P
Upp till level 11 går hur bra som helst men sen stannar det hela, iaf enligt min åsikt.
Nä nu ska jag ta tag i det sista innan det är dags att levla och göra de "dagliga".

Ett tips. 
Skapa inte mera än ett konto.. 


Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt söta namn:


E-MAIL: (publiceras ej)

Your blog/site:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Lena heter jag och är 27 år gammal
Detta är mina spel karaktärer!!
Server 1 "Airstar":
Lena Crazystreet
Lena Shortheart
Server 2 "Marshmallow Cloud":
Freja Queenlord
Julia Northbaker


Jojz.blogg.se
RSS 2.0