Glitter Dragons Fellowship

Det är så konstigt att man träffat så fina människor på ett online spel som sso:) 
Är man inne helt ensam så är allt tomt utan er och ingenting blir roligt.
Våra ridturer tillsammans när vi levlar, tar kort osv är nog den bästa tiden under hela spelet :) 

 Elsa och Stina fattas på denna bilden så får återkomma när vi alla är inloggade samtidigt


Therese Mcforest = Rekordexperten
 
Helena Moonforest = Stjärnexperten

Crystal Silverwater = Platsexperten

Elsa Bluenight = Glädjespridarexperten

Stina Southhaven = Blixtexperten

Jag själv = Föremålsexpert

Jag ska lägga in lite bilder på er strax.
Här har jag gjort en bild för klubben,hoppas ni gillar den.

 

Så återkom gärna senare <3

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt söta namn:


E-MAIL: (publiceras ej)

Your blog/site:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Lena heter jag och är 27 år gammal
Detta är mina spel karaktärer!!
Server 1 "Airstar":
Lena Crazystreet
Lena Shortheart
Server 2 "Marshmallow Cloud":
Freja Queenlord
Julia Northbaker


Jojz.blogg.se
RSS 2.0